Właścicielem sklepu internetowego www.eNavigator.pl jest firma:
Centrum Nawigacji Rafał Kubacki,
Mochnaczka Wyżna 76,
33-380 Krynica-Zdrój.
Numer Identyfikacji Podatkowej: 734-273-49-67.
Nr konta: mBank 39 1140 2004 00003402 4910 1091

Sklep detaliczny oraz adres do korespondencji:
Centrum Nawigacji Rafał Kubacki, sklep eNavigator.pl
ul. Józefa Kałuży 1 
30-111 Kraków

Zamówienia są przyjmowane:

  • poprzez wypełnienie formularza w sklepie www.eNavigator.pl
  • telefonicznie: GSM 533 734 734, GSM 609 050 955  
  • pocztą internetową: sklep@eNavigator.pl

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT.

Zastrzegamy sobie prawo weryfikacji złożonego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do jego rzetelności.
Zawartość sklepu internetowego www.eNavigator.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. 

Termin realizacji zamówienia:

Towar znajdujący się na magazynie sklepu detalicznego (Kraków ul. Józefa Kałuży 1) wysyłamy w tym samym dniu (zamówienia przesłane do godziny 13:00, od poniedziałku do piątku).
Zamówienia nietypowe: od 2 do 5 dni roboczych.
W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji zamówienia Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poczta internetową lub telefonicznie. 

Formy płatności za towar: 

  • za pobraniem (zapłata za towar następuje w chwili odbioru towaru od Dostawcy) 
  • przelew tradycyjny - zapłata za towar następuje poprzez przelew na nasz rachunek bankowy:  39 1140 2004 00003402 4910 1091 prowadzony przez mBank. Wysyłka jest realizowana po zaksięgowaniu wpłaty na wymienionym rachunku.
  • gotówką lub kartą płatniczą (odbiór w sklepie ul. Józefa Kałuży 1, Kraków)
  • płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności eCard, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
    System eCard obsługuje bezpieczne transakcje:
    - karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
    - ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,
    - zakup na raty  system "Raty PayU" - RRSO: 22,36%, pełna informacja oraz przykład reprezentatywny dla Rat PayU – Pożyczka Standardowa jest dostępny na stronie Jak skorzystać z rat PayU

Koszty dostawy (uzależniony wybranej formy płatności) / Dostawca : 

  • 18 PLN przesyłka kurierska (przelew tradycyjny, przelew on-line / płatność kartą) / Poczta Polska 
  • 20 PLN przesyłka kurierska za pobraniem / Poczta Polska 

Zamówienie powyżej 799 PLN są realizowane na koszt Centrum Nawigacji
(przy płatności poprzez: przelew tradycyjny, przelew on-line / płatność kartą)

Gwarancja

  • wszystkie produkty oferowane przez serwis www.eNavigator.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 
  • wszystkie produkty dostępne w sprzedaży są objęte 24 miesięczną gwarancją.
  • produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Podstawą gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu produktów (faktura VAT, paragon fiskalny lub inny wiarygodny dowód zawarcia umowy sprzedaży, np. wyciąg z rachunku bankowego, dokument WZ”).  

Zwroty zakupionego towaru

Zgodnie z ustawą (ustawa z dnia 30 maja 2014 r. /Dz. U. 2014 poz.827) o prawach konsumenta mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż Dostawca i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno termin odstąpienia od umowy wygasa po upływnie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż Dostawca i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach, termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (adres korespondencyjny oraz zwrot towarów: Centrum Nawigacji, ul. Józefa Kałuży 1, 30-111 Kraków, tel. 533 734 734, e-mail: sklep@eNavigator.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie internetowej Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Koszt odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Kupujący. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrotowi nie podlegają towary, które są uszkodzone mechanicznie, nagrania video i audio, oprogramowanie komputerowe zapisane na nośnikach jeśli zostało naruszone oryginalne opakowanie produktu oraz towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między właścicielem i operatorem sklepu www.eNavigator.pl a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php  Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).